ebruligunler Maliefem ayyy inşallah ya çok istiyorum normal doğum Sizlerde dua ederseniz çok mutlu olurum 💕
Maliefem ebruligunler rabnim yardım etsin ben ssvd yaptım kendi sancım ile rabbim yardım ediyor inan bol bol dua et sancı geldikçe besmele çek
ertugrulunannesi ebruligunler aman dikkat edin. Ben hastanede çalışıyorum ve bu iş artık ticarete döndü
ebruligunler ertugrulunannesi malesef banada artık öyle geliyo sezeryan olsun paramı alıyım diye bakıyolar hamilelere çok üzücü 😞
Denizim ebruligunler benim kaynanam en gazla 1,50 boyundadir ve 5tane dogurmus normal bir sekilde,boyla alakasi ne anlamadim,bence mutlaka baska bir doktorada gorun derim
Oglumunannesiyim Canım benim inşallah senin için ve bebişin için en hayırlısı olur. Bende bir yerde okumustum 155 alti normal dogum yapmak zor olduğu ve doktorlarin riske atmamak icin sezeryan onerdiklerini gormustum. İnşallah normal doğumla alırsın bebişini kucağına başka bir doktorla görüş ama sezaryen deniliyorsa ondan da korkma ☺ allah yardımcın olsun her şey gönlünce ve en hayırlı olan olsun ☺ dualarim seninle
ebruligunler Oglumunannesiyim Amin cümlemizin inşallah tabi onada karşı değilim asla bebeğim sağlıklı olsunda her türlüsene razıyım Canım 🙏
fk54 ebruligunler Boyla bir alakası yok ki doğumun ne alaka doktor normal yapmak istemmiş bencee başka doktorlada görüşmelisin catın önemli olan
ebruligunler fk54 sezeryan uzmanlığı ondan mı direk sezeryana yönlendirdi anlamadım yine başka doktorada gözükmeyi düşünüyorum canım