ebruligunler bana da aynısını demişlerdi.Resmen acildeki doktorla kavga etmiştim.Ve olay inada bindi. Sırf o inatla çatır çatır normal doğum yaptım.Sonra araştırdım evet riskleri varmış doğru ama her doğumun riski var. Bunu boya bağlamaları direkt daha muayene etmeden açılma varmı bakmadan boyun kaç senin sen normal doğum yapamazsın diyerek üstüme üstüme gelen doktora gerizekalı çık git odamdan diye bağırdığımı hatırlıyorum..Allahtan sonra kendi doktorum geldi de doğumumu yaptım.