Gllpkr benimde sizinle bir döndü 4 gündür hastanede yatıyordum nst sancım çıktı ilaçla durduruyolar eğer nst çıkmadıysa normal. Zaten bebek döndüğü için idrar kesesine rahime çok baskı yapıyo siz ani hareket ve işten kaçının ama sancıları kontrol edin belli zaman aralığıyla geliyorsa doktora gidin benim en son 10 dkda birdi