Gllpkr Hanımlar merhaba bu gün 33+1 oldum 32 hafta beş günlükken doktor kontrolüm vardı gittiğimde bebeğimin döndüğünü yani kafası aşağıda dedi sancın oluyo mu dedi sancımda öyle hissedilir derecede değil anlayamıyorum daha doğrusu ama doktor öyle dedikten sonra psikolojik mi nedir anlamadım sanki sancım var gibi daha günüme çok var vajinamda baskı ve yatıp kalkarken acıma gibi sancı gibi değişik bişiyler oluyo doktorum magnezyum verdi hem erken doğurmanı engeller hemde kasılmaların geçer dedi korkuyorum böyle olan var mı
minisinannesiiii Gllpkr benim 27de dönmüştü ilk başlarda bende korkmuştm korkmayın Allahn izniyle vaktinde saatinde sag salim gelsin inşallah
esraizmirli Gllpkr 29. Haftadan beri bu pozisyonda bebişim biraz rahimde baskı oluyor ama magnezyum içiyorum iyi geliyor bazen ağrılarımda oluyor ama anlık yani doktorum korkmamam gerektiğini pozisyonu değişir illaki dedi ama şuan ne alemde bilmiyorum ☺️
Ayseguldt Gllpkr benim 26. Haftamda dönmüştü zaten bebeklerin geneli dönermiş bas aşağı kafaları ağır olduğundan suyun içinde bas asağı olurlarmış ağrılar bide çiş yapma artıyo ama zararlı bise yok
imerveg Gllpkr benimki daha donmemis 34+2yim ama son 2 kontrolumde hep sanci cikiyor nstde ben de hissetmiyorum🤷🏻♀️ hem magnezyum hemde sanci engelleyici bi hap verdi
badecanisik minisinannesiiii benmde o haftalarda dönüktü şimdi yine ters dönmüş 🤦♀️ bende doğm pozisyonuna gelsin diye hareketler yapıyorum31+3 günlüğüz🤦♀️doğm pozisyonunda olması daha iyi 30.haftalardan sonra normal doğm için.
momtobe8 Benim kızım 27. Haftada dönmüştü ve ondan sonra kafası hep aşağıdaydı. 40+6 da doğdu. sancı durumunu tabiiki siz ve doktorunuz yorumlayabilir ama bebeğin bu zamanlarda yavaş yavaş dönmesi, kanala girmeye başlaması normal.
Gllpkr @Minisinannesiiii#1 momtobe8 Aslında benim ikinci gebeliğim ama ilk oğlumu suni sancıyla doğurduğum için kendi sancım nasıl olur tam olarak bilmiyorum bile korkum ondan
Gllpkr esraizmirli banada tekrar 9 mart için gün verdi nstyle bakıcam o zaman dedi inşallah erken gelmez 🤲
minisinannesiiii Gllpkr ben iyiki dönmüş diyorum çünkü alt tarafimda ağrı oluyo ya ayaklari orda olsaydı tekme atsaydi benim için daha zor olurdu
Gllpkr esraizmirli benimkide değişir belki hayırlısı inşallah vajinamda sancı var sadece kafası aşağıda diye mi bilmiyorum
minisinannesiiii badecanisik valla o zamanlar korkuyodum şimdi insallah tekrar dönmez diyorum hayırlısı olsun tabiki ama normal doğum istiyorum ama alt tarafima çok baskı oluyo yerimden zor kalkıyorum 😔
masalkusum badecanisik doktorunuza sormadan sakın yapmayın benımde hıc sorunu yoktu 29 da dogum pozısyonundaydı sonra hop döndü yukarı 31 de birde plesanta sorunu yoktu oda gıtmıs dogum kanalını kapamış doktor sımdı anı hareket yapma sakın kanama olursa bebeği alırız dedı gorunce yazmak ıstedım cok zorlamayın kendınızı hiç belli olmuyor saglıklı dogumlarımız olsun
Tugbaslan3458 Gllpkr 34+2 günlüğüz şuan benim kızın kafada kasiklarimda doktor kontrol ederken kafa ölçümü için kasiklarima tutuyo cihazı ara ara baskı oluyo ama şiddetli birey yaşamadım bu zamana kadar hatta karnım bile aşağıda herkes doğum zamanın gelmiş düşmüş karnın diyo ama bizde şuan bisey yok doktorum da bi sıkıntı herhangi bi doğumla alakalı bisey demedi normal karşılıyo demekki bana öyle ilaç vermedi mesela
Gllpkr Tugbaslan3458 banada sık idrara çıktığımı aşağıya ara ara baskı olduğunu söyledim magnezyum verdi o yüzden keyfi iyi şuan için dedi ama bakalım hayırlısı
minisinannesiiii Gllpkr hepside zor boşa cennet annelerin ayakları altinda değil cefasini çekiyoruz insallah doğunca da sefa çekeriz 😀