zynpuzn93 Merhaba arkadaşlar hamileliğinizin kaçıncı haftasındasınız ? bebeğiniz kaç kilo ? ve son olarak siz kaç kilo aldınız ? 😊
Hafise zynpuzn93 biz şuan 19 haftalıgız 16 haftadan bu zamana bir kilo vermişim yani henüz kilo almadım cok mutluyum valla 😁😁😁😁 beslenme işe yarıyo cidden
birtriptanesi Hafise Kilo almayıp aksine vermeniz anormal değil mi? Böyle durumlarda yetersiz beslenmekten dolayı hastaneye yatırıp serumla besliyorlar anneleri. 16. hafta az değil bebeğiniz 300-400 gr olsa bile suyu plesentası eşi ile beraber sizin ödemlerinizle de en az 2 kilo almış olmanız gerekirdi.
Serpil-3 zynpuzn93 şuan 21+5 olduk bugün ayrıntılı ultrasona gidiyorum bakalım kaç kilo olmuş 18. haftada 280 gr dı bense 10kg aldım maalesef diyette yapıyorum ama olmuyor 🙈inşallah dua edin bugün güzel haberleri alayım tekrar yazarım görüşürüz kızlar
Elfakdnz 16 haftalığm 180 gram bebeğim 16 cm bense kilo almadım daha, ikinci gebeliğim ilk hamileliğim de bu dönemde 5 kilo almıştım 🙈🙈
Sermec27 zynpuzn93 21 haftalık hamıleyım bugun kontrole gittim 460 gr 27 cm oğlum ben gebelik başında 46 kıloydum bugun tartıldım 51 e yakın cıktım 5 kılo civarı almışım 🥰
Hafise birtriptanesi kilonun bebekle bi alakası yok 16.haftada bebek 400 gram değildi 150 gram dedi yanlış hatırlamıyosam illa her ay kilo alınıcak diye bi şart koymadı doktorum . Son aylarda illaki alıncak 😁 sporcu anneler bunun en iyi örneği ilk 6 ay taş gibiler maşallah
Hafise birtriptanesi bide şey yetersiz beslenmiyorum aksine sabah iki haslama yumurta yiyorum evde kendim yogurt yapıyorum hergün kocaman bir kase yogurt yiyorum haftada iki gün somon bir gün et birgün de tavuk haşlama yiyorum kefir ve süt eksik etmiyorum yürüyüş de yapıyorum bence bundan da kaynaklı daha kilo olmadım olabilir 🧐🧐
Dilek0809 birtriptanesi neden anormal olsun ki? Niye karşıdaki anneyi strese sokacak yorum yapıyorsunuz. Ben de 16.haftamdayım hiç kilo almadım vermedim de herkes kilo alacak diye bir şey yok. bebekler iyiyse sağlıklı dengeli besleniyorsa sorun yoktur
irorkay birtriptanesi çok normal aslında. Benim doktorum ilk 20 hafta kilo almayı yasakladı ben buna çok uymasam da 🤣 ilk 20 hafta alınmaması çok daha iyiymiş bebek açısından
Roserose1 Hafise aynen öyle 7. Ayıma girdim beni daha yeni görenler hamile zannediyor anca çıktı karnım
Ekvatoral Hafise fazla karbonhidrat almıyorsunuz ne güzel. Benim kilolarımın sebepi o yediğim ekmekler hamur işleri 🙈
Mucizeninannesiiiii Deryabsrn bende 26+6 yım aynı kiloyu almışız 🤗doktorunuz ne diyor benimki çok baskı yapıyor ☹️oğlan olacak belki hurafe ama eskiden tatlı ile aram pek yokken şimdi 3 öğün verseler yerim
minikprensesimm zynpuzn93 yarın tam 35 haftalık olacağız en son kontrolümüzde kızım 1858 gr idi carsamba kontrolümüz var bakalım kaç kilo olmuş.bende sadece 5 kilo aldım 🥰🙏🏻
imerveg UmayAsya tabii saglikli olsunlar da onemli olan o ama simdiden ana yuregi iste napican hahahaha😂
alininannesii Ben 18 kilo aldım bebeğim 36+0 oldu, ilk 4 ay bişey yiyemedim sonra düzelince de yemeklere saldırdım 😁 pişman değilim, bebeğim de 35+3 teyken 3087gr dı,