WmonallissA Gul_mom 28+6 haftalık hamileyim dün kontrolüm vardı ben sordum doktora duruşunu, doktorda olması gereken gibi baş aşağı dedi😇 sanırım artık bu haftalar normal.Bence dr size rahim ağzı uzunluğundan öyle demiştir.
Gul_mom WmonallissA sizin kac mm biliyor musunuz? Yani forumda okuduguma göre 25 mm altı olup problem yaşamayanlar var.
123alpseda Gul_mom ben şuan 30 haftalığım daha ilk baştan beri baş aşağı bebeğim öyle diye erken Doğum riski olmuyor ki doktor başka bir durumamı dedi acaba
Gul_mom 123alpseda ben de anlamadım yani araştırdığım kadarıyla sancı, suyun gelmesi vs de önemli ama onlarda yoktu ben de
WmonallissA Gul_mom benim dün ölçülmedi ama bir ay önce 50 mm,dr bir daha ki kontrolde ölçeriz artık dedi
WmonallissA Gul_mom sizin çok da kısa değil aslında 25 mm den sonrası sıkıntı diye biliyorum, doktorunuz önlem amaçlı demiş olabilir,
Gul_mom WmonallissA çok iyimis sizin bakalım ben de pruloton iğne ve progestan kullanıp dinleniyorum sürekli
Sehertamer Gul_mom aminn inşallah geliyor galiba akşam nişanım geldi sancılarım da var 20 dkda bir hadi hayırlısı dua edin inşallah
Sehertamer Gul_mom inşallah çok teşekkür ederim Allah sizin minnoşuda sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
merweeilbey1 Gul_mom canım bunda korkulacak bişey yokki gayet normal zamanda dönmüş ben 26+3 haftalığım doktorum bu hafta veya haftaya döner dedi normal olması zaman şöyle bişey var Rahim uzunluğu ve kısalığı seninki biraz kısa sanırım o yüzden demiş olabilir
Gul_mom merweeilbey1 galiba rahim uzunluğundan dolayı ne bileyim insan ister istemez stres oluyor sağlıkla gelsinler inşallah 🤲