Kızlar birkaç gün önce doktora gittiğimde bebeğin çok aşağıda olduğunu baş aşağı döndüğünü söyledi. Erken doğum riskimin olduğunu söyledi ama benim kasilmam sancım hiç birseyim yoktu. Rahim ağzı uzunluğuna baktı ve 33 mm olduğunu söyledi. Çok canım sıkıldı bu durumu yaşayan oldu mu aranızda çok erken çünkü daha