Aysegulbaz63 o zaman ozelin mantığı ne devlete gidilir ya 😂 bende ozelde dogum yaptim doktorum normal dogumlara kendisi giriyodu benm ki zorunlu sezaryen oldu açıklık seviyesine gore gelmiyolar mesela doguma hazir oldugunda doktor gelip dogumu gerçekleştiriyor