Derinsmom Bb_onlllb hiç korkmayın içinizi ferah tutun 🙏🏻 Bende korkmuştum ama sonradan baktım hep öyle gidiyor ne yesem yarıyor demekki kızıma dedim😅
Peraaaa Baobap doktor daha fazla gerilerse problemdir şimdiden geride olması iyi değil dedi, moralim bpzuldu :(
Bb_onlllb Peraaaa aç karnına sabahları 1 tatlı kaşığı keçi boynuzu pekmezi tüket ara öğünlerde muz tüket et ve süt ürünleri tüket
ozge8- Bb_onlllb benim bebegimde 1 hafta önden gidiyordu doktorum korkulcak bisey olmayacağını söledi 1 sonraki kontrolumde normale dönüldüğünü ogrendim
Bb_onlllb Mnevvr53 benim şekerim tam 97 açlık tokluk normal pazartesi günü tahlillerime bakıcak tansiyon konusunda da bir sorunum yok