Bb_onlllb benim ilk gebeligim de öyle oldu 2 hafta önde gidiyordu 37 haftada dogun yaptim 4 kg ydu dogumdan sonra 3550 olmuştu doktor beni yakin takibe almisti sizi aldimi.? Bide hergun seker degerine bakacaktir doktor seker oldumu bebekte iri oluyomuş , benim kisi normaldi sizin seker degeriniz nedir .
Şuanki gebeligimdede 1 hafta önde gidiyor 😃 kilolu olmasi iyi bi yandan bi yandanda kotu cunku erken doguma yol açiyor mesela benim gibi 37 haftada dogum yaptim cunku gebelik zehirlenmesi gibi bir durum geçti başimdan tansiyon sorunu oluştu insallah sizdw olmaz