Dygppgl evet doktorlar kızım için çok sağlıklı demişlerdi hemen eve çıktık o yüzden tabi bakımı çok zordu anne çok yoruluo küçük bebek olduğu için emmiyo mamasını her hafta ölçüsü ayarlanıo yarım saate bir mama veriosun çok zor günlerdi ama kocaman kız oldu şimdi prensesim 11 yaşında ve yaşıtlarından çok önde boyu posu 😊 bakım çok önemli 🌸