Deletedmom71
Doğuma girmesi konusunda git geller yaşıyorum bi yanım istiyor bi yandan eşime güvenemiyorum orda ben sancı çektikçe fevri davranıp o panikle yanlış bir şey yapar diye korkuyorum hepte söylerim doğuma girmiş olsan o sancıyla senin stresinden dokuz doğururum ama o çocuğu doğuramam diye 😂😂😂😂
Ama şunu yapmak istiyorum doktorum kordonu babanın kesmesine müsade ediyor en azından bunu yaşayıp o duyguyu hissetmesini istiyorum. TTT ve kordon önemli 🤗🤗