Deletedmom71 ben de eşimle konuştum normal doğuma girerim ama sezeryana giremem kan görünce kötü olurum ameliyatı annen girsin dedi. Hakkaten de çok kan görünce kötü oluyor. Kışın 10 mt önümüzde karşıdan karşıya geçmeye çalışan birisine araba çarptı yer kan göleti oldu saniyeler içinde, eşim benim gözümü kapatıyor ama kendi daha kötü oldu benden ben soğukkanlıydım ilk defa böyle bir olay yaşamama rağmen. Ummadık taş baş yarar. Ben de eşimi dayanıklı sanardım.