Madinanin-Annesi hayalimanne kuzum o gecikmedende dolayi ola bilir.Uzmek istemem seni hic ama sen genede kan ver ama boyle erken degil bekle bir az hic olmazda 1hafta bekle insAllah diledigun gibi olur
Edali87 Aysenrr20 zaten ne zaman test yapsan ya da hastaneye gitsen hemen regl oluveriyor 😒 oyuzden artik yapmiyorum eskiden kadınlar test mi biliomus olan olunca anlıyorlar
Madinanin-Annesi Edali87 sirf o yuzden 3cu aya gecince hamile oldugumu bildim.test yapardim falan olmazdi bende braktim hic bir daha yapmadim.
ogrencianne35 hayalimanne bekleyin adet gununuzu heyecanınızı çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşadım ama kafaya takınca inanın olmuyor inşallah vardır gebelik bekleyin 24 üne kdr