Hamsicikk ben hamileligimden once tutarken bi kere fenalik gecirdim. Dusuk tansiyonluyumdur normalde, daha da dusmus 6′ya 3 olmus. Doktor beyin kanamasi sinirindasin bozman lazim orucu demisti. O gun bu gundur cesaret edemedim. Ben dogum yapmis olacagim kismetse ama normal hamile olmayan halimde bile kotu oldum emzirirken hic cesaret edemem sanirim.
Allah tutabilene guc kuvvet versin.