Hamsicikk bir arkadasım geçen sene tutuyordu ama çok zorlanınca bırakmak zorunda kaldı sonrasında kaza etme niyetiyle, mide problemleri zaten arttığı için aç kalmak daha da tetikliyor bulantıyı vs istifra da malum orucu bozuyor. Bir de kan şekeri, tansiyon açken çok düşüyor gebelikte özellikle o yüzden tam tutamadım demişti ben bu sene emziricem Ramazan ayında o yüzden tutamayacagım