Leyla1295 inşallah 🙏🏻 her bebiş kendine özel 🌸 kilosu az çok değil sağlıklı referans aralığında olsunlar da, biz biraz önden gidiyoruz mesela. Doktorum hem erkek bebek hem de genetik dedi (eşim de ben de iri olunca) 🙈 Sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🥰