Zynp63 canım benim arkadaşım sez. Doğum yaptı kimsesi yok ne annesi ne kaynanası ne ablası, hastanede 1 gün kaldık birlikte sonra eve çıktı 1 hafta daha kaldım ben yemekti ev işiydi yardımcı oldum o hep bebeğiyle kendi ilgilendi,yazındı doğumu bebek 15 günlükken atıyodum ikisinide arabaya sahile gidiyorduk dolaşıyorduk avm ye gittik yemeğe gittik 😂😂