isimsizbiranne ona bakarsanız normal doğumda günlerce oturamayanda var bebeğinizi gayet kucağınıza alabiliyorsunuz öyle bişey yok elbet biraz can yakıyor ama o dikiş öyle kolay patlamıyor, siz kalkıp diyorsunuzki aman haa çok kötüüü falan, valla benim abimle eşi kadın doğum uzmanı kimin ne için iyi kötü olduğu belli olmaz. İnsanların beyninde yer ediniyor sonra yazdıklarımıza dikkat etmeliyiz