Elifikra merhaba ben 18 haftalık gebeyim.Bana da 10 gün önce idrar yollarında enfeksiyon teşhisi kondu. Monurol suya eriyen ilaç verdiler ilk gün.”Gece son tuvalete çıktıktan sonra içip,sabaha kadar tuvalete çıkma,7-8saat dursun ilaç içini temizlesin” dedi doktor. Öyle de yaptım,bir nebze olsun iyi geldi. Ancak tahliller önemli. Kötü şey duycam diyerek de gitmemezlik olmaz.
Ben bugün hastanedeydim,yarında gidicem.Gene yorulcam,sıcaklar mahvedicek beni ama olsun.
Düşük riski diyerek heyheyleri toplama kafana. Gebelik 40 hafta, hiç bir şeyin olmasa bile her gün zaten bir risk taşıyor.Bize düşen elimizden geldiğince doktorlarımızla görüşüp yapmamız gerekenleri yapmak.
Bana idrar tahlili yapılırken,kan da yaptılar tesadüfen troid Tsh değerim yükselmiş olduğu ortaya çıktı.Neye bakarken neyi de öğrendim,erkenden iyi oldu ilacıma başladım.
Günde 3lt su iç dedi doktor.Ebe ile birlikte de bana uygun elma sirkesi su karışımı söyledi,tuvalet sonrası alt bölgeyi üstten o suyla yıkıyorum.
Sen gir doktora,en açık ifadelerle anlat.Ben öyle yaptım.