Elifikra Hayırlı akşamlar kızlar kusura bakmayın sizleri de rahatsız ediyorum ama birşey sorucaktım geçen gün sağlık ocağına kan ve idrar tahlili vermiştim eşim sonuclarimi almaya gitti sağlık ocağındaki doktor eşime kan temiz ama idrar yollarındaki enfeksiyon mikroba dönüşmüş bi kendi doktoruba gitsin eşiniz çocuğun düşme riski var daha doktora gidemedim sizce bi sıkıntı varmıdır? Doktora gitmeye korkyyorum kötü birsey soyler diye bu konu hakkında bilgidi olan bana yazabilir mi ?
deletedmom43 Elifikra Kötü bir şey varsa tedavi olursun. Kötü duymayım diye kaçmak kime yarar sağlar ki? Bebeğine,sana yazık. Git bir an önce,ilerlemeden
Ciara93 Elifikra canım kötü sonuç almaktan korkup doktora gitmezsen belki daha kötü bi sonuçla karşılaşırsın. Ya lütfen böyle davranmaktan vazgeçin. Önce doktor.. önce doktor.. biz alim değiliz. Başıma gelmedi ama gelse iki dakika durmazdım kontrol için..
NaimeYilmaz Elifikra enfeksıyon yuzunden bi arkadasımız 31 haftalık erken dogum yaptı enfeksıyon bebegıne gecmıs. Tedavı olmanız sart bekledıgınız her saat bebegınız ıcın risk
HseyinSericanDal Elifikra bende aynısını yaşadım doktor hic bişey yapmadı kendilinden düzeldı Ama sen yine doktoruna danış
Fatmanur68 Bu konuda bir bilgim yok fakat bi an önce doktora gitmeni öneririm insaallah çok güzel sonuçlar alırsın geçmis olsn canım
Mutlulugum Oncelikle gecmis olsun, Enfeksyonda dusuk riski cok olabiliyor o yuzden bu konuyu göz ardi etme canim, kesinlikle git kendi doktoruna.🙏🏽
Elifikra Mutlulugum göz ardı etmek değil de korku var icimde ilk bebegim heyecanla gelmesini bekliyoruz
Elifikra deletedmom43 insallh yarın gidicem doktora kaçmak gerçekten pek bi işe yaramıyo böyle daha çok huzursuz oluyorum surekli korku ile yaşıyorum
Fidashka Elbette bir an once doktora gitmelisin tedaviyle gecicektir lakin doktora zamaninda gitmemen tedavi almaman taktirinde bebege zarari gecebilir
Elifikra Fidashka insallh bebegime hiç birşey olmaz bi zarar gelmez gidicem yarın doktora bakalım iyi şeyler söyler umarım
Mhrbndm Bak panikleyip stres yapma ama sakınn gitmemezlik yapma yarin hemen git mümkünse enfeksiyon cok sıkıntı verir ağrı yapar zaten sanada
Bahar54 Antibiyotik tedavisine baslarlar ve bol su icmeni isterler buyuk ihtimal. Daha buyuk bi sikinti olusturmadan acilen gitmen gerekir.
Elifikra Bahar54ramazan oldugu için çok su tüketemiyorum enfeksiyon büyük bir ihtimal çok su icemedigimden iltihaba dönüştü daha çok su tüketmeye çalışacağım
Elifikra Ciara93 o kadar çok korktum ki ilk duydugumda o yuzden doktora gitmeyip de hmeen buraya yazdm sizlere sordum yarın gidicem doktora
Nestlenesfit Bence doktoruna sormalısın belki ilaç tedavisine baslayacaktır. Birde idrar yolları enfeksiyonunun en etkili ilacı su. Bol bol su içmelisin
Elifikra Nestlenesfit bu aralar pek su icemedim Ramazan dolayısı ile ama artık daha çok tüketeceğim insallh
Elifikra NaimeYilmaz korkutmayın lütfen beni cok haklısinız maa doktora gidip dhaa kötü birsey duymaktan korktum yarın ilk işim doktora gitmek olucak dua edin bna lütfen
Tns93 Bende 30 haftamda enfeksiyon fazla cikti nts de bu yuzden sancimda cikti cok korktum ama simdi antibiyotik kullaniyorum bir daha sancim cikmadi ..