Ikiz gebeyim kocaman oldu karnım. Ama ne dogumdan ne ikiz bebek bakmaktan korkuyorum, en cok ya ileriki aylarda bir sey olurda bebeklerimi kaybedersem diye korkuyorum. Oyle bir sey okuyup denk gelmissem hemen kaygılanıyorum. Sağlıkla vaktinde gelsinler insallah.