Tommbik sclzn bende 9. Haftaya kadar bekledim ikiz di çift yumurta biri 6. Biri9 haftada kalbi durmuş .. çok üzüldüm inşallah bu sağlıklı olur acı yasamayiz inşallah
sclzn Tommbik Allah bir daha yaşatmasın onunla gelmiş bitmiş olsun 🥺 bu yavrunu al sağlıkla kucagına 🤲🏻
sclzn Tommbik yaşadığım için o acıyı seni cok iyi anlıyorum ama ilk zamanlar cok agrılarım vardı hatta sırt agrısı bel agrısı hepsini çektim simdiki gebeliğim için konusuyorum tedirgin oldum doktoruma yazdım o kadar agrım vardı ki geceleri uyutmuyordu beni idrar testi de alalım senden dedi iltihap varmıs bende ilaç kullandım ilk haftalarımda hatta afedersin vajinam bile patlıycak gibi ağrıyordu ama hem iltihap hem de yerleşme zorluyormuş cok şükür iyiyiz simdi sende öyle olacaksın insallah dualarım seninle bir süre sonra agrıların yerini bulantıların alacak hatta haftaya başlarsın bile merak etme 🤭😊 agrılarının yerini gece kusmaların alacak ama onlar saglıklı olsun da her agrıya razıyım diyor insan 😊 güzel düşün ben öyle yapmaya çalışıyorum her doktor randevuma tedirgin gidiyorum hala ama insallah bu kez korktugumuz olmuycak Allahın izniyle sen ona iyii bak yeter 🥰 cok da su iç çok hemde hepsi gececek 🤍🧿
Tommbik sclzn sclzn 😊😊😊😊 benim hiç ligde bulantım olmuyo ve olmadı artık diyorum ben normal hamile degilmiyim bı tuhaflık var sadece halsizlik ve kasık ağrısı var
sclzn Tommbik evet var hatta bazen agrılarım bile oluyor hala bir türlü nasıl rahat uyurum da gece uyanmam bulamadım
Selinbarand Tommbik benim de ara ara aynı lekelenmem oldu. Kahverengi tonlarında ara ara yaşadım, doktoruma sordum. Parlak kırmızı, pıhtılı değilse endişe etme dedi. Ama sen yine de kendi doktoruna danış istersen
Tommbik Selinbarand gittim doktora takip et dedi bı hafta kaç gündur bişey yok hep karşılaştığımız yerleşme kanaması olabilir eğer açık renk olursa düşük riskidir dedi
sclzn Selinbarand ☺️☺️ 🌸 Kontrol için ne zaman gel dedi doktorun ben ilk 8 hafta hep ultrsasona girdim ilkinde düşük yaşadım diye simdi taa 12. Haftaya erteledik zaman gecmiyor 🙁😅
Tommbik sclzn cuma günü gidicem inşallah .. daha oncekinde de ona gidiyordum ama randevu bulamadım anca o güne buldum
Tommbik sclzn ben hamile kaldgimdan beri iki hafta üç hafta hep gittim acil acil bişey çıkmadı şimdilik sadece bebek küçük duyamayiz diyo bebeği gördük keseyide ama 10 15 gün gerek dedi doktor dua edin sizde bana bende size duyalım cuma günü tam 6+3 olcaz
sclzn Tommbik ay sorma beni korkuttular yüzüstü yatıyom cocuga bisey olur diye nasıl da severim yüzüstü yatmayı😂 ama yatamıyorum simdi bilmiyom ki cidden bisey olur mu 😂 bende yatmadım korkumdan
sclzn Tommbik Tommbik cuma günü belki duyabilirsin ☺️☺️☺️🥰🥰 💃🏻ama duyamazsanda ekranda kalp atısını gösterir zaten doktorun onuda gördün mü sakkın korkma artık sonra sesi gelcek öbür haftaya güm güm ☺️🥰