Tommbik Ben de aynı haftadayım ve bende de benzer bir lekelenme oldu ancak dün ilk doktor randevum vardı ve doktorum lekelenmelerin olabildiğini söyledi. Eğer artarsa mutlaka doktorunuzla irtibata geçin. Bir de kalp atışı için henüz erkenmiş, bizim doktorumuz iki hafta sonraya randevu verdi kalp atışı duymak için. Ben de çok endişeliydim ama sanırım morali yüksek tutmak çok önemli. Bol bol dinlenmeye ve zihninizi oyalayacak aktivitelerde bulunmaya çalışın isterseniz.