Sevincc @deletedmom40 bende öle birşey ödedim aynı gün yaptırdığım için 100 tl indirim olmuş bide yuh Yani 😂
nesoo12 deletedmom28 gerek kalmadı canım Doğum ücretını soyluyım sana 1600 tl normalde sezaryende aynı fıyat bırde fotoğraf cekımı istersen 250 400 500 arası degısıyormus
deletedmom28 nesoo12 hmm ben bilmiyodum canım fiyatları hiç sormadım hastaneye unuttum.Öğrenmiş oldum 😘😘😘
Kuzucum Karataşa gidiyorum doktorum evrim hanım çok da mennunum. Gitmediğim hastane kalmadı diyebilirim daha önce de belirtmiştim. Hayat hast Yalçın bey. Su hospital şebnem hanım egepol gökalp bey. Karataş hastanesinde kendi ebem olan ümran hanım hepsine gittim. En iyisini bulabilmek için. Fakat karataş evrim konyalıoglu kadar tatmin eden doktor olmadı beni.Gökalp bey de tam bir uzman fakat bir iki olayına şahit oldum dogum yapan çevremde ondan bıraktım sonrası onu.evrim hanım güler yüzlü ve doguma kendisi giriyor her hastanede bu durum yok. Korkularınla bile ilgilenen bir doktor. Sakin ve tatlı dilli. Ayrıca bir iki saglık sorunu yaşadım diğerleri bu denli önemsememi saglamadı. Umarım senin için sana ve bebeğine iyi gelecek bir doktor tercihi yaparsın. Dogum 2100 dye biliyrm. Muayeneye ücreti 75.
Kuzucum Şunu da belirtmek isterim hayat hastanesini asla tavsiye etmem arkadaşım. Hastane de küvez bile yok. Ve doguma ben giricem diyen doktor yengemin dogumunda gelmemişti.