deletedmom40 merhaba , benim arkadaşımda ksk de oturuyo çınarlı da Aslı hanımda yaptı doğumunu ama Çınarlı da Reşat bey ve Ahmet bey çok utuluyo doktor olarak Ahmet bey Özel muayeneanesi varmış bildiğim kadarıyla hastahaneyi kullanıyomuş doğum için falan, Ama Egepol Cemil bey tavsiye ederim ben başka doktora gidecektim maalesef randevu bulamadığım için Cemil beye gittim ama iyiki gitmişim benim 2 arkadaşımda onda doğum yaptı çok memnunlar bende şimdilik memnunum 😊 tabi sana ters kalıyo biraz egepol 😊 Kent hastahanesinde bi arkadaşım doğum yaptı benimde paran varsa gidebilirsin tabikide ama ben hayatta Kent hastahanesinde doğum yapmam bi tanıdık şahit olmuş Kadının bi tanesi suda doğum için gitmiş Kent hastahanesine ki suda doğum 12 bin di en son neyse bebek doğunca kanlı su yutmuş aylarca yoğumbakımda yatmış demekki çok çok iyi bir hastahane değilmiş sen bilirsin tabikide ama bence o kadar etmez o hastahane 😊