Baliimsid AA evet benim ilk gebeliğim de kimyalsal oldu sonra tekrar hamile kaldım bu sefer de kürtaj oldum bebekse sıkıntı oldu için sonra e 2 değerim yiksek çıktı ama hiç gebe kalmama engel olmadı canm ya peşine tekrar hamile kaldım şuan bitane kızım var şimdi tekrar hamileyim