Nazzz1310 canım bende 3 ay doğum kontrol hapı kullandım bu ay bitti LH hormonu yüksek olduğu için ve kist için ama benim kistimde büyüme yaptı geçen hafta çarşamba günü büyük şiddetli bir ağrıyla hastaneye gittim kist patladı zehirleniyorum sandım ama büyüme yapmış şimdi de kist için bi ilaç yazdı sadece kist için 1 haftadirda onu kullanıyorum sana hangi doğum kontrl hapini verdi ben Dienille kullandım