Nehirimmm06 ben 2li tarama yaptirmamistim , sadece ense kalinligi burun kemigine bakildi Ersin bey herşeyin normal olduğunu söyledi kız cinsiyeti ama bekle 18.haftaya kadar nolur nolmaz daha küçük ddi hatta
sonra muzaffer hoca 15.haftada erken doğum riskim olduğunu söyledi tekrar Ersin bey rahim ağzı boyunu ölçtü açılma var mı diye baktı herşeyin normal olduğunu erken doğum riskimin olmadığını söyledi ama muzaffer hoca her ihtimale karşı igne ve progestana devam dedi ben 21.haftada 2 hafta önce detaylı ultrasona girdim gene ersin bey baktı herşeyin normal olduğunu söyledi hatta 6.5 saatlik yolculuğa geldim yolculuk yapabilirsin ddi muzaffer hoca bi tekrar konuşun isterseniz muzaffer hocayla eğer içinize sinmiyorsa detaylı ultrasona başka bir yerde yaptırın ben aral atalay a gitmek istedim ama 550 tl yada 600 tl ddiler muzaffer hoca da ersin beyi biliyorsun gerek yok o kadar para vermene gitme başka bi yere ddi bende orda yaptırdım