Mumyy Hilalsny Cns_33 ilk oğlumda hep sleepy kullandım evet gerçekten çok sızdırdı durmadan üst değiştirdim sonra öğrendim ki bez paketlerde sıkışık oluyor elinizle onu biraz esnetiyorsunuz açıyorsunuz kenar lastiklerini o zaman gerçekten sızdırma sorunu kalmadı
Hilalsny Mumyy aaa bunu söylemeniz cok iyi oldu cok tesekkur ederim. Direk paketten cikartip takmicaz yani genisletmemiz lazim😂 valla ben alir alir takardim. Peki pisik gibi bi sorunla karsilastiniz mi
Mumyy Hilalsny evet öyle yapılıyor hatta ben de internetten videolardan öğrendim siz de izleyebilirsiniz😊
Cns_33 Haticearen evet evet orasi zaten oyle sen 1 2 bedenmi aldin onlar bitince mi degiscen yoksa 40 gecene kadarmi