Hilalsny Cns_33 ya e bebegin bezi cok oneriliyor fakat emin olamiyorum bi turlu fiyati da cok uygun. Surekli bulabilir miyim temin edebilir miyim emin olamiyorum ben. O yuzden yine fiyati da uygun olsun diye sleepy almayi planlıyorum
mervedaldaban Minikasya Prima nın hangisini aldınız acaba ben ufak bi araştırma yaptım 5 sene önce almıştım en son bez çünkü pure protections varmış primanın daha sonrada premium care düşünüyorum
Cns_33 Hilalsny bende bilmiyorum sleepy bio natural dusundum ama sleepy bezleri sizdiriyor diyorlar herkes bir yorum yapiyor bende cok kararsiz kaldm prima alaym dedm ama cok pahalı
Ydgrshn Primanin icinde yogun sekilde parfum ve kimyasal var ben baby turco yada molfix almayi dusunuyorum
Hilalsny Cns_33 primaya uzun vadede para yetismez açıkçası bende cok dusundum ama butceyide dusunmek gerek. Sleepy hakkinda sizdriyo diyende cok hic sizdirma yapmadi diyende sanirim biraz sans isi deneyip gormemiz gerekiyor
Mumyy Hilalsny Cns_33 ilk oğlumda hep sleepy kullandım evet gerçekten çok sızdırdı durmadan üst değiştirdim sonra öğrendim ki bez paketlerde sıkışık oluyor elinizle onu biraz esnetiyorsunuz açıyorsunuz kenar lastiklerini o zaman gerçekten sızdırma sorunu kalmadı
mervedaldaban Minikasya teşekkürler bende onu alıyım en iyisi hiç yeni çıkan bişeyle uğraşmıyım saolun
Haticearen Cns_33 canım ben ilk olduğu için Prima premium care 1 aldım ama ebebek bezinin 5 numarasini.eltim kullanıyor çok memnun 2 numaradan sonra ebebek.bezine bende denemeyi.dusunuyorum.kargosu.falan her zaman var ve daha uygun bence