Dün tam 30+0 da kontrolüm vardı canım tam 2 kilo dedi doktor. Ben sana günlük beslenme rutinimi yazayım. Sabah zeytin,peynir, domates, haşlanmış yumurta ve tahin pekmez. Öğlen bi kase çorba, bitane muz ve herhangi başka bir meyve. Akşam mutlaka sağlam bi şekilde yemek yiyorum ve gece uyumadan kesinlikle bir bardak süt içiyorum. Bazen öğle arası muz yerine bir kase yoğurt yiyorum. Sağlıklı beslenirsen bebeğin de sağlıklı kilo alır canım, ben bu beslenmeyi bebeğim kilo alsın diye değil bende dengeli şekilde kilo alayım diye dikkat ediyorum