Canım öncelikle hayırlısı olsun🙏 hiç korkma ben de öğrendiğimde beta hcg 64 çıkmıştı. İnsan ister istemez korkuyor, dış gebelik-boş gebelik dünya şey çıkıyor önüne. Hiçbirini kafaya takma. Allahın izniyle o seninle. 🥰 Kötü şeyler okuma, düşünme. Sen iyi ol ki o da iyi olsun. Ben şimdi 14 haftalığım, anlamadan geçiyor zaman.. 🙏