Kızlar bugün doktora gittim bebeğin kesesi gözükmedi daha çok küçük haftaya Perşembe alttan bakacağım o zaman gözükür dedi ve 2 haftalikmis. Ultrasonla baktı gayet sağlıklısın bı sıkıntı yok dedi. Ama ben keseyi görürüm sanmıştım moralim düştü ister istemez. Kötü bişi olcak diye korkuyorum ☹️