Nilaylks Kbraogzzz hamile kalmadan önce aile hekimine danışarak almıştım hamile kalınca kadın Doğum doktoruna gittim o olmaz diyerek bana uygun reçetesiz ilaç verdi tiroid hastalığım ben kabızlığa uygun bence doktorunuza danışın
Kbraogzzz Mom97 Bilmiyorum ki aile hekimine bi sorarım bende olmadı ama hamilelikten öncede kullanılıyor reçetesiz alınıyo ya belki ondandır
Mom97 yeniannna34 ilk gebeliğimde onu kullanmıştım çok güzel bir ilaç gerçekten ama şimdi diofol verdi bu sefer
KubraAydin Ozlemm35 bende hamile kalmadan önce folıdolce kullanıyordum hamile kaldıktan sonra doktorum Folmeti önerdi onu kullanıyorum
Mercimekveannesiii Kbraogzzz folik asit değil de folat formunda olanı kullanın araştırın isterseniz :) venatura metilfolat odt tavsiye ederim
bircivcivannesi Kbraogzzz benim doktorum folactive önerdi içinde başka vitaminler de var üstelik folik asit değil folat içerikli folik asit sentetik folat daha doğal versiyonu olmuş oluyor
Saziyersin Kbraogzzz doktorunuz verse daha iyi ama benim doktorum folikasit ve takviye vitaminler olan imom diye bir ilaç verdi 16. Haftamdayim hala devam ediyoruz