Kbraogzzz Kızlaar henüz folik asit kullanmaya başlamadım 5+4 üz folik asitte önereceğiniz bi marka varmı tecrübe edindiğiniz 🌸
zeytinkiz Kbraogzzz bence doktora gidin tekrar o yazsın şünkü bazıları değerleri yükseltebiliyor benim 2 kez değişti ilacım. Reçetesiz alınabiliyor ama riskli yani bence
Kbraogzzz Elbet-birgun-kavusacagiz Yazmadı reçetesiz de alınabildiği için ben öğrendikten sonra hiç gitmedim ilk kez bugün gittim canım
Kbraogzzz Gnssc ben folik asit kullanmıyorum dedim başla sen alıp başlayabilirsin dedi yazmadı bisey gidip direk eczaneden alırım
Bseda Kbraogzzz ben folic kullandım benimde doktorum yazmadı kendim zaten almıştım ve hamile kalmayı düşünüyorsan bile kullanmaya başlıyorsun zaten diğerlerine göre biraz daha pahalı ama içerik olarak daha iyisi olduğu için önermişti eczacı
Kbraogzzz Bseda O zaman demekki yazmasada direk alınabilir bugün benim dr de söyledi onun için hamilelik planlamaya başlayınca alıp içebiliyosun sen şimdi al başla dedi öyle olmasa reçetesiz verlmez heralde
Gnssc Kbraogzzz bilemedim işinize karışmak istemem tabi ama başka doktora mi sorsanız 🙄 mesela ablam sadece folik asit kullandı içerik olarak benim kullandığımın içinde ayrıca b12 d3 vitamini falan da var
Ozlemm35 Folidoce kullanıyorum 400mg günlük alım miktarında mini minnak hamile öncesi de onu kullandim devam ediyorum ayni şekilde :) çok samimi olduğum eczacı ablam önerdi 😍 inanıyorum ki hamile kalmama da yardımcı oldu 😍
KubraAydin Ozlemm35 bende hamile kalmadan önce folıdolce kullanıyordum hamile kaldıktan sonra doktorum Folmeti önerdi onu kullanıyorum
Bseda Kbraogzzz tabi ki canım benimde doktorum yazmadı kullanmaya başladın mı dedi evet dedim bu kadar. Bırakman gereken zamanı doktoruna sorarsın benim 3 aydan sonra bıraktırdı
ssnnmmm Kbraogzzz hamile kalmadan 2ay önce solgar alıp kıllanmaya başladım doktorum ona devam ettirdi
Birrannee Doktor bana folvimix yazmıştı aldım alerji yaptı heryerim kızarık kızarık oldu sonra değiştirdi folic1 kullandım