Bende bu sabah vuruldum iğne ilk girdiğinde hafif bir ağrı oluştu aşılama bitince o ağrı geçti gün içinde hafif ağrıdı öyle iş yapmamı engellemedi şuan geçti diyebilirim sevinmiştim hatta çok ağrımadan atlattım diye ama yarına süpriz bir ağrı gelmez inşallah🤭