Madinanin-Annesi Mervee8 suyu eksik etmek cok ich doktora soyle yesil akinti iyi degil eyer bakterise bebegede gece bilir Allah korusun.Filtir hicmi yardim etmiyor?filtiri vajinadanmi koyuyorsun?Onde koymu dedi?
Mervee8 Madinanin-Annesi Fitil 3 defa kullandım biri 10 günlül biri 6 günlül felan ama hiçbi şekilde faydası yok devam ediyo doktoruma söyledim fitili verdi o da geçirmedi suyu zaten çok içiyorum günlük 4 litre kadar
Mervee8 Gizemblbl Fitil bende kullandım ama sonuç alamıyorum malesed 😔 risk vs bişey denildimi size ? Doğumunuzda yaklaşmış
Aydan4ik Mervee8 hamilelik mantari oluyor ama sende cok fazla suruyor ve ilaclarda etki etmiyor cok garip ama bence pes etme cunku enfeksiyon ve mantar bebek icin iyi degil. Elma sirkesi. Uzum biraz fazla agir gibi
Mervee8 Aydan4ik Elimden geleni yapıyorum zaten çünkü rahim içerisinde hep bi sızı ağrı var enfeksyon kaynaklı bu korkutuyo beni
Aydan4ik Mervee8 baska bir doktorami gitseniz anlamadimki Bendede bir kac kes oldu ama gunluk kullandim hem fitili hemte toz antibiyotigi hemen gecirdi. Allah yardimcin olsun canim. Tez bir zamanda hepsi gecsin gitsin.
Mervee8 Aydan4ik 3 farklı doktora gittim canım saşe antibytk fitil kullandım ama geçmiyo 😔 ve rahmimde ağrı oluyo hep çok rahatsız ediyo beni nasıl kurtulucam bilmiyorum
Yazg16 Mervee8 cahve soda şekerli şeyleri asitli her içeceği kes bol bol su iç abart suyu candida olmuşsundur 3 günde gecer
Dilan9280 Mooommyy1 bende 18 haftamdayım ve aşırı akıntım var afedersiniz beyaz şeklinde böyle tuvaletim var sanıyorum lavaboya gidiyorum bakıyorum akıntı ve kötü koku doktora gittiğimde utanıyorum demeye 😒
Makbule05 Dilan9280 sakın ihmal etmeyin ,normal doğumu bile etkileyebilir mantar enfeksiyon varsa ,utanacak hiçbir şey yok emin olun herkeste var ve dr siz çıkınca hatırlamaz yani onların umrunda değil neler neler görüyorlar ama sizin için önemli
Miray16 Yaa benim de 4+4 hafta ama benimde kahverengi akıntım var 🥺 kahve rengi akıntısı olan oldu mu?
Nermism Miray16 ben 5hafta 5gunluk hamileyim.kahferengi akintim oldu.doktora gittim tonusum olduğunu söylədi.
Kevakar Miray16 kahverengi akıntı için doktora kesin gitmelisiniz sonrasında kanamaya çevirebiliyor sakın ihmal etmeyin ben şuan iğne ve hap kullanıyorum
Kbras Mervee8 Benım yıllardr var gecmıyor ne yapsam hamile kalırken sıkıntı olur mu diye cok tereddüt ettim ama hemn hamıle kaldım bebegım 36 haftalık bir sıkıntı yok cok sukür sezaryan dogum yapıcam hem korkuyorum hemde bebege gwcme ihtimali olmasın diye
Dilan9280 Makbule05 en son agrılarım vardı enfeksiyon çıkmıştı bende ama doktorum gidene kadar gecti sanırım ama akıntı var Suan ve kötü koku
Makbule05 Dilan9280 koku varsa sıkıntı diye biliyorum dr a gidene kadar bol su için iç çamaşırınızı ütüleyin ,peçete falan koymayın ,sık sık değiştirin iç çamaşırınızı ama mutlaka söyleyin ihmale gelmez içiniz rahat eder