Mervee8 Kızlar 17.haftadayım yeşil akıntım 13.haftadan beri var fitil antiviyotik kullanıyorum bir türlü geçmiyo böyle olupta sonuna kadar sağlıklı gebelik geçiren var mı 😔 kasık ağrısı ve vajinada ağrı yapıyo sürekli karnımda guruldama da oluyo korkuyorum
Mooommyy1 Mervee8 ayni sey malesef bendede var …fitil kullanmaya 2 gun oldu baslayali akinti artti sanki azalmasi gerekirken . ! Kasik agrimda cok 😔 11+1 im bende … umarim sagliklica kucagimiza aliriz..
Sedaa_sa Mervee8 bana doktor yeşil akıntı için 4/1su içine sirke koyup onunla gün içinde vajinayı yıkamamı söyledi iyi geliyo
Aydan4ik Mervee8 hamilelikte hasaslaşiyo hershey. Ilişkiye girmeden esinizden duş almasini isteyin. Ve sonrasindada kendiniz yikanin. Her tuvalete gittiginizede sadece suyla yikanin. Camaşirinizi utuleyip giyinin. Gun icindi sirkeli suyla 2-3 kere yikanmaya calisin. Bunlar inanin fayda ediyor. Deniyin 1 hafta.
Mervee8 edasaribek Benimde öyle malaesef yanmam çok oluyo rahim ağzında umarım bebeğime bi zararı olmaz
Mervee8 Mooommyy1 Benim ne fitil geçirdi ne antibiyotik 😔 ilerisi için çok korkuyorum bi türlü geçmiyo ya
Dilan9280 Mooommyy1 bende 18 haftamdayım ve aşırı akıntım var afedersiniz beyaz şeklinde böyle tuvaletim var sanıyorum lavaboya gidiyorum bakıyorum akıntı ve kötü koku doktora gittiğimde utanıyorum demeye 😒
Mooommyy1 Mervee8 Bugün kandin Allaha emanet artik bebeklerimiz korkma daha cok strese sokma kendini.. Allahin izni ile sagliklica kavuscaz bebeklerimize ❤🙏
Mervee8 Aydan4ik Aydan4ik İlişki 5 aydır yok ben tüp bebekle hamile kaldım ilişki yasak o yüzden ütülüyorum çok ta dikkat ediyorum ama bilmiyorum neden oluyo sirke hangisini kullanayım
Aydan4ik Mervee8 hamilelik mantari oluyor ama sende cok fazla suruyor ve ilaclarda etki etmiyor cok garip ama bence pes etme cunku enfeksiyon ve mantar bebek icin iyi degil. Elma sirkesi. Uzum biraz fazla agir gibi
Aydan4ik Mervee8 baska bir doktorami gitseniz anlamadimki Bendede bir kac kes oldu ama gunluk kullandim hem fitili hemte toz antibiyotigi hemen gecirdi. Allah yardimcin olsun canim. Tez bir zamanda hepsi gecsin gitsin.
Gizemblbl 38+5. Hafta hamileliğim boyunca sürekli tekrarladı. Ne yapsam bir süre geçiyor sonra tekrar ediyor. Fitilden başka çözüm bulamadım 😔 Mervee8 uğraştım ve geçmedi
Mervee8 Gizemblbl Fitil bende kullandım ama sonuç alamıyorum malesed 😔 risk vs bişey denildimi size ? Doğumunuzda yaklaşmış