minikcivcivim baktırdıgınız hemogram ve tam idrar tahlılı sonuclarınız beta sonucunuz henuz cıkmamıs. Hemogram tahlılınızde yanı kan tahlılınız gayet guzel beyaz küreniz guzel cıkmıs yanı kanınızda herhangi bir enfeksyon yok plt degeri pıhtılasma önemli olan ondada bi sorun yok. Hemoglobın degerınızde 13 e yakım cıkmıs gayet güzel. Fakat idrarınızda yogun enfeksıyon var bol su için ve idrar kültürü yaptırın. Beta sonucunuza göre bir hekıme görünebılırsınız