Hatice1907 Dilek-Can Normal hamilelik testi eczaneden öyle aldım erken gebelik testini de deniycem teşekkür ederim
Kazeymerfat MerveSglk95 merhaba testiniz predüktör early miydi acaba ,benim de 5 gün var predüktör early yaptığımda ikinci çizgi silik çıktı bir kaç kişi yanlış sonuç veriyor demiş ama emin olamadım ,
Kazeymerfat MerveSglk95 sizinki de silik mi çıkmıştı böyle acaba üstte yükledim fotoğrafı kan testini adet gecikince vereyim diyorum
MerveSglk95 Kazeymerfat gördüm hayırlı olsun benimki daha da silikti ver kan testi kanda çıkar zaten gebelik ☺️☺️
Hatice1907 mommy2 2 test yaptım ikinci çizgi silik çıktı sevinmiştim ama şu an adet görüyorum testler insanı çok yanıltıyor
MerveSglk95 Kazeymerfat kan testi verin çıkıcaktır kanda zaten gebelik oldugu için regil olmazsınız regil beklemene gerek yok
Kazeymerfat Hatice1907 hangi marka test yaptınız acaba yanılttı erken gebelik testi mi yoksa normal mi ?