Gzdsrm Mart 24 gozukuyor ama muhtemelen sezeryan olcaz 38 hafta gibi olursa mart ortasi ins. Bian once gelsin mart artik oglusuma kavusyim ustune bide agrilarim sizilarim gecsin ins.😂
Hilalsny Mahirissmoms valla 37 hafta olduk ne zaman dogurcaz belli degil😂😂 en gec mart 12 gibi ama sanki daha erken olcak gibi gelyo bana :) hatta insallah oyle olur😂😂 artik dogurmak istiyom
Oyacool Mahirissmoms martın son haftası dedi doktorum ama normal beklediğimiz için tam gün belli değil herkese hayırlı doğumlar 🙏🙏🦋💙
pptya01 alininannesiiiii benim bu 2. Geç girebilir yazıyordu ama doktor ilki ne zamansa o zaman doğar dedi ilki 40 falandı. Ayrıca rahim ağzında incelme falan yokmuş suyum iyiymiş. Enfeksiyonum var ağrım sızım çok ama bebeğin gelmeye niyeti yok
alininannesiiiii pptya01 enfeksiyon bütün hamilelerde olan bişey bence bendede var geçmek bilmeyen enfeksiyon 🙄
Rabis43 pptya01 bizimde 36+4 tam bugün kontrol vardi 2900 cikti ama yanilma payi olabilir dedi doktor önceki hafta 3000 cikmisti. Artik haftada cagiriyor sizinde öylemi
pptya01 Rabis43 evet ben de haftaya gitçem günde 2 yumurta ye protein ağırlıklı beslen dedi. 2600 dü 2 haftada 2870 enfazla 2940 ölçüyorum 3 ve 3ün üstü olmalıydı dedi
morpella Mahirissmoms 20 mart haftasına denk geliyor artık doktorum nezmn uygun görürse sezaryen olacağı için
pptya01 alininannesiiiii başından beri nerdeyse rahat bikaç günüm anca olmuştur kasılıyorum dik yürüyemiyorum belim karnım ağrıyo falan ama rahim ağzında bişi yok suyumda yok hiç sorun gözükmüyordu tek sebep enfeksiyon deniyo bıktım yani
Gzdsrm Biyolog-anne canim tansiyonum vardi zaten basindan beri bide nur topu gibi sekerimiz oldu muhtemelen sezeryan dedi doktorumuz son haftalarda degerlendiririz tekrar dedi bakalim