Biyolog-anne Mahirissmoms 24 Mart görünüyor ama oğluşumun gelmeye pek niyeti yok galiba hala ters duruyor. Bakalım ne zaman gelecek 🥰🥰🥰 zaman geçmek bilmiyor artık
Gulsummyuksel Biyolog-anne benimkide öyle dönmeyecek galiba bu gidişle en başından itibaren aynı pozisyonda yatıyor 😂
pptya01 11 mart ama gelsin diyorum ama herşey çok normal kilosu da 2870 az dedi 36+4 de doktor 38 e gircem
alininannesiiiii pptya01 bizimde 12 mart gözüküyor bakalım yarın tam 37. Haftaya gircez ama hiç bi belirti yok hatta dönmemiş bile bizim ki kanala girmemiş sizin ki kanalda mı biliyomusunuz
Rabis43 pptya01 bizimde 36+4 tam bugün kontrol vardi 2900 cikti ama yanilma payi olabilir dedi doktor önceki hafta 3000 cikmisti. Artik haftada cagiriyor sizinde öylemi
pptya01 alininannesiiiii benim bu 2. Geç girebilir yazıyordu ama doktor ilki ne zamansa o zaman doğar dedi ilki 40 falandı. Ayrıca rahim ağzında incelme falan yokmuş suyum iyiymiş. Enfeksiyonum var ağrım sızım çok ama bebeğin gelmeye niyeti yok
alininannesiiiii Mahirissmoms hazırlıklar bitti mi sizin bizim son 22 gün bakalım ne zaman gelicek daha erken veye daha geç beklekmekteyiz ☺️
Haticed34 34+0 Mart sonu inşallah, regaip kandilimiz mübarek olsun bebekler Sağlıkla zamanında doğsun inşallah ☺️🌺