meltem_demir Öncelikle teşekkür ederim bana moral oldunuz,ayrıca çok geçmiş olsun umarım hiç nöbetiniz olmaz bir daha ,başka bir yaşayanı okuyunca kendime olmuş gibi üzülüyorum.Bizim gibi yaşayanlar bilir allaha her gün dua ediyorum şifa versin diye bir umut işte,evladıma sağlıklı bir anne olmak istiyorum.Her türlü bu hastalığa iyi gelecek şifa olacak şeyleri araştırıyorum,bu hastalığada belki bir tedavi yöntemi geliştirirler diye ümidimi yitirmek istemiyorum.Dediğiniz gibi hiç bir şeyin garantisi yok,sağlıklı birininde bebeğinde sorun olabiliyor, şükür bugüne kadar bir sıkıntı çıkmadı yavrumda,ama işte korkmamak elde değil .İnşallah yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı rabbim nasip eder🤱🤰🙏 ve sağlıklı olurlar inşallah🤲.Sağlıklı ve bebeğinizle ailenizle bir ömür boyu mutlu bir yaşam sürersiniz,🤲🧿❤️