Cansu13 Üzülme geç döllenme olabilir. Kese ya da kalp atışı her hamilelikte aynı haftada görülmüyor canım içini ferah tut 🙏
_Ftma_ ilaydarabiaoz o degerleri anlamiyorum canim ben yurt disinda yasiyorum burda doktoru arayip diyorsun test yaptim positiv cikti oda diyor 6 hafta sonra gel beni cagirdiginda 9 haftalik olmam gerekiyordu ama 6+6 cikti ultrasonda
Ysn ilaydarabiaoz canim bence erke gitmişsin doktora artışın iyi masAllah ama karindan usg ile görünmesi için en az 5000 olmasi lazim
Meryemervee ilaydarabiaoz normal olabilir benim de görünmemişti o zaman bi iki hafta sonra tekrar gitmiştim o zaman görünmüştü strese sokmayın kendinizi şimdiden boş yere inşallah herşey yolundadır 🙏🏻☺️
Memoze Bende bugün ilk defa görebildim adet tarihine göre 6+2 olması gerekti ama ultrasonda 5+6 çıktı geçen hafta beta 10000 olmasına rağmen görememişti. Sizinde küçük diye görememiştir idrara çok sıkışık olmanız gerekiyor o zaman rahat görünüyor
Esranur1 ilaydarabiaoz hiç sıkma canını kese 6haftalıktan sonra göründü kalp atışları 7.haftam bitmek üzereydi canım. Hatta hatalı gebelik denli almaya kalktıkar ama çok şükür 17+5 te oğluşumu bekliyorum şuan 😍 sen sadece inan gerisini Allah halleder 🙏🥰