Srcozlm17 Ben de öyle gerçekten yani sürekli yatarak geçiyor vaktim Çünkü ayağa Kalktığım zaman Sallanıyorum yatarken bile sallantı hissi oluyor biliyor musun Uykudan bile uyandığım oluyor bunun yüzünden ben dışarıya falan tek başıma çıkmaya korkar oldum gözlerim aniden kararıyor ya başım dönünce