AskerininYareni Mk3804 eskiden doğum eviylen mustafa bertan demir ayça nazlı buluta gidiyordum şimdi kuzenım doğum yaptı Mehmet ak da memnundu hüseyin aksoyda iyi bir dr ama doğumunuza kendi dr girmediği için ikilemdeyim
Miray0 Memorial özgüç hoca nın ne kadar acaba doğum ücreti sordum şuan çok erken bunları konuşmak için dedi
Mk3804 AskerininYareni bende normalde farkli bi doktora gidiyodum sehir hastanesinde am bi kac kere huseyin aksoya gittim cok iyi biri ya dediginiz gibi doguma onlar girmiyo denk gelmiyo
Kimbilir38 Bende kayserideyim kizlar 16+6 yiz sehir hastanesi rifat cevat cundubey ve huseyin aksoya gidiyorum
AskerininYareni Mk3804 o yüzden biraz kuşkuluyum ilk bebeğimi medical palacede yaptık o zaman doğum evi vardı ve rezillik vardı ama bu dr sorunundan dolayı gene medicalde yapacağım sanırım drım da çok iyi
AskerininYareni Mk3804 ben 4 sene önce doğum yaptım şuan bilmiyorum ama haftaya cuma öğrenirim eşim tsk personeli oldugu için indirimli oluyor ama normal fiyatı sorarım
ZZlyha Miray0 benim bir ayim var doğuma doktorum da Özgüç hoca 7 bin canim vip seçersen 10 bin i bulur
Miray0 ZZlyha çok teşekkürler bişey daha sorcam cinsiyetinizi ne zaman öğrendiniz bana 11. Haftamda tahminde bulundu sadece ama değişebilir dedi de
ZZlyha Miray0 12. Haftada net söylemişti galiba erkek demişti değişmedi daha sonrada 16 da felan kesin erkek dedi