Damla55Defne canım devlete gidiyorum özelin ücretlerini bildiğim ve gereksiz pahalı oldugunu düsündüğüm için özele hic gitmedim. Kadın dogum daki neredeyse cogu doktora muayene oldum ama Hidayet Vural gibi bir doktor görmedim duymadım adam şahsen beni hayran bıraktı kendisine ilgilenmesi tün detaylarıyla bilgilendirmesi şiddetle tavsiye ediyorum. Doğum bu Allahtan gelen,bu hamilelik döneminde psikolojik olsun bedenen olsun ne ağrılar acılar cekiyoruz parayla iyi olamıyoruz, doğum artık son nokta yani normal nasip olacaksa oluyor sezeryansa özel hastaneden bir farklı yok onda da uyuşturuluyorsun. Yani insan düsünüyor bende cok kararsız kalmıştım ama 5500 sadece dogum artı epifural 6 7 bin tlyi cok daha anlamlı bir yere bir ihtiyaca yada bebeğimin keyfine kullanabileceğim düsündüm ben ve devlete devam etmekte karar kıldım tabiki son tercih yine senin