Canım geçmiş olsun öncelikle ama enfeksiyon dolayısı ile değil mantar sebebi ile kaşınıyor yıllar önce tedavi görmeme rağmen tekrarladı ve o dönem travazol ve losyonlar kullanmıştım bi dönem iyi gelmişti ama yine tekrarladı şuan bednde 6 haftalık hamileyim ve aynı durumdayım o kaşınma ıslaklık kaynaklı oluşuyor malum gebelerde de fazla nemli o bölge mümkün olduğunca kuru tut öyle rahimi de sirkeli su ile falan yıkama su ile bile uzun süre yıkamak sakıncalı dr ilaç veriyor sen dr danış 🙏🙏