BaharMelek Çatlak kremini zaten çatlamadan önce kullanacaksın :) Çatladıktan sonra bir manası yok ki. En baştan beri kullanmayı öneriyor doktorlar. Ben 4. aydan itibaren kullanmaya başladım. Sende de pul pul dökülme varsa zaten cildin kuruyor demektir, neme ihtiyacı var. Kuruyan ciltler daha çabuk çatlıyor. Çatlama öncesi de kaşıntı oluyormuş böyle. Bazıları 20. haftada bile çatlıyormuş düşün. O yüzden ihmal etme derim.